MKE Ankaragücü, Süper Lig'e çıkmayı hedefliyor. İlhami Alparslan, Nesine 2. Lig'de şampiyon olmayı hedeflediklerini söyledi.

What happened?

MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı İlhami Alparslan, basın toplantısında sarı-lacivertli kulübün mali ve sportif durumuna ilişkin değerlendirmelerde bulundu.

Why it matters for Ankaragucu

Alparslan, bu sezon şampiyon olmayı "en geç" 3 yıl içinde de Süper Lig’e çıkmayı hedeflediklerini belirtti. Ankaragücü, 2 milyar liralık borç yüküyle karşılaştıklarını anlattı.

What comes next?

Kulübün mali durumuna ilişkin de bilgi veren Alparslan, futbolculara geçmiş dönem maaş ve peşinat alacakları kapsamında 66 milyon 554 bin 23 lira, personel ve teknik ekibe 25 milyon 370 bin lira, futbol takımına 15 milyon 835 bin 925 lira prim ödemesi yaptıklarını kaydetti. | Tarih | Ödeme | | --- | --- | | 17 Haziran 2026 | 66 milyon 554 bin 23 lira | | 17 Haziran 2026 | 25 milyon 370 bin lira | | 17 Haziran 2026 | 15 milyon 835 bin 925 lira | Alparslan, 176 milyon 777 bin 777 liralık kaynak oluşturduklarını sözlerine ekledi.