Ankaragücü Kulübü Başkanı Gazi Ercüment Tekin, 2. Lig'de yarışmacı bir takım olacaklarını ve sarı-lacivertli takımı hak ettiği noktalara getirmek istediklerini söyledi.

Ankaragücü'nün yeni dönemi

Ankaragücü Kulübünün mayıs ayında yapılan olağanüstü genel kurulunda başkanlığa seçilen Gazi Ercüment Tekin, yeni dönemlerinde zorlu bir sürecin kendilerini beklediğini belirtti.

İç huzur ve finansal katkılar

Tekin, öncelikli hedefin iç huzur ve finansal katkılar olduğunu kaydetti. Personelin, futbolcuların maaşları daha önemli olduğunu ve tesisin elektrik faturası ödenmemişti, bunu ödediklerini söyledi.

Transfer yasağı ve yabancı futbolcular

Ankaragücü'nün transfer yasağıyla ilgili Tekin, öncelikli hedefin transfer yasağını kaldırmak olmadığını, öncelikli hedefin iç huzur olduğunu kaydetti. Yabancı futbolcularla görüşüyorlar ve bazılarını satacakları veya kiralayacaklarını söyledi.

Gelecek planları

Tekin, sezon başlamadan kulübün kasasına 400 milyon lira para girmesi gerektiğini vurguladı. Ankaragücü'nün borçları ile ilgili olarak Faruk Koca'nın açıkladığı rakamlarla örtüştüğünü dile getirdi.