Ankaragücü, transfer yasağının kaldırılmadığını duyurdu. MKE Ankaragücü Kulübü, gerekli girişimlerde bulunulmasına rağmen iki dönem transfer yasasının FIFA tarafından kaldırılmadığını duyurdu. Bakent kulübünden yapılan açıklamada, FIFA tarafından Gaetan Laura dosyasının 29 Ekim'de görüşülerek karara bağlanacağına dair 22 Ekim'de kulbe tebligat gönderildiği belirtildi. Kulübün 23 Ekim'de yapılan olağanüstü genel kurulu sonucunda göreve gelen yeni yönetime, önceki yönetim tarafından bu sürece ilişkin herhangi bir bilgi aktarılmamış. Yönetimimiz, göreve başladığından sonra FIFA'nın 29 Ekim tarihli kararından 30 Ekim'de haberdar olmuş. Kararın ardından iki dönem transfer yasasının uygulanmaması adına FIFA nezdinde girişimlerde bulunuldu. Eski futbolcumuz Gaetan Laura ve menajeriyle tam mutabakat sağlanarak muvafakatnameler alındı. Ancak FIFA, kesinleşmiş kararında herhangi bir esneklik göstermemiştir. Kulübümüz süreci şeffaflıkla yürütmekte olup, hukuki girişimlerine kararlılıkla devam etmektedir. Ankaragücü, transfer yasağıyla ilgili gelişmeleri takipçileriyle paylaşmaya devam edecek. Kulübün taraftarları, transfer yasağının kaldırılması için sabırsızlanıyor. Ankaragücü'nün transfer yasağıyla ilgili haberleri takip edin.
Transfer
Ankaragücü transfer yasağının kaldırılmadığını duyurdu
Ankaragücü, FIFA'nın transfer yasağının kaldırılmadığını duyurdu. Kulüp, iyi niyetli çabalarına rağmen yasağın kaldırılmadığını açıkladı. Ankaragücü'nün transfer yasağıyla ilgili gelişmeler
Ankaragucu Hub