Ankaragücü teknik direktörü Recep Karatepe, takımın şampiyonluğu hedeflediğini belirtti. Karatepe, 'Bu takım seneye şampiyonluğu kovalamak zorunda, şampiyonluğa oynamamız gerekiyor' dedi.

Sezon değerlendirmesi

Karatepe, bu sezon sarı-lacivertli takımla 33 maçlık bir serüven yaşadıklarını hatırlatarak, 'Başkanlık değişimi, oyuncu kadro yapısındaki değişiklikler, seçim gibi birçok dezavantajlı durum vardı. Ancak camia olarak Ankaragücü'nün sergilediği doğru duruş, aslında doğru temellerin atıldığı bir sezon oldu' diye konuştu.

Hedefler

Sezon içinde birçok sorunun aşıldığını dile getiren Karatepe, 'Sezon başında göreve geldiğimde camianın farklı korkuları vardı. Süper Lig ve 1. Lig'de uzun yıllar çalışmış bir futbol adamı olarak, hedef olmayan bir yerde çalışmam mümkün değildi. Geldikten sonra küme düşmeyle ilgili herhangi bir konuşmanın olmadığı, tamamen play-off hedefine odaklandığımız bir yol haritası çizdik' dedi.

Yeni sezon planları

MKE Ankaragücü'nü kendi bünyesindeki oyuncularla hedefe ulaştırmak istediğini kaydeden Karatepe, 'Bu takım seneye şampiyonluğu kovalamak zorunda, şampiyonluğa oynamamız gerekiyor.' değerlendirmesinde bulundu. Başkent ekibinin yeni sezon için 15 Temmuz'da kampa gireceğini de aktaran Karatepe, 8 haftalık iki aşamalı bir kamp süreci olacağını, yurt dışında da kamp planlarının olduğunu sözlerine ekledi.

TarihEtkinlik
15 TemmuzKamp başlangıç
8 haftaİki aşamalı kamp